KIZ MODELLEME

MERHABA... tam bugün işim yok oturup biraz modelleme çalışayım dedim bir kız çalışması yaptım başka çalışmalarda yapmak için kahvem ve tv eşliğinden kurulduğum çalışma masamda çalan telefonla doğumgünü pasta ve kurabiyelerinin sahibi NİL hanım cuma yapılacak doğum günü kutlamasının perşembeye alındığını söylemesiyle bu dinlencem son buldu :)
Tabiyki şikayet etmek değil derdim... ALLAH işimizi gücümüzü hep var etsin... yarım gün dinlenmekte (ki genede çalışmıştım) yetti bana :)  önce sağlık sonra aşılmayacak sorun yok çok şükür...
modelleme çalışmak iş gibi gelmiyor bana dinlenmek için kafanızı toplamak yada dağıtmak için ideal bi terapi...
sipariş nedeni ile model yapmak başka bişey olucakmı? güzel oldumu? yetişecekmi? beyenilecekmi? derken bi sürü gerginlik... ama el geliştirmek için hiç bir endişe taşımadan kendi kendine yaptıkların tam bir dinlence :)))
tabi hemen dinlenceme son verdim çalışmaya başlamadan önce (sırada bekleyen birsürü fotoğraf varken) resimlerini çekip yayınlıyayım dedim... sonrada doğruuuu iş başına....
İYİ SEYİRLER






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder