ELİF ve BARIŞ'ın NİŞAN KURABİYELERİ

ELİF hanım nişanında kurabiyelerimizi tercih edenlerden :) MOR renk sevdiğini belirtti bizde renkleri mor çalıştık fotoğraf çekiminde daha çok lacivert gibi gözüksede tamamen mor bi çalışmadır :) bi anket yapılsa sanırım nişan kurabyelerinde yüzde olarak en çok tercih edilen ürün bu model olur sanırım.. bir istatislik yapmadım ama nişan kurabiyeleri müşterilerimin %50 den fazlası bu modeli seçmiştir.. hem esprili hem şık güzel bir model bende çalışmaktan keyif alıyorum kendisini

Tabiyki ürünleri yapmak kadar fotoğraflarını çekip yayınlamakta çok önemli.. bu konuda profesyonel olmadığım için bazı zamanlar net ve şahane bazende puslu ve karanlık gözüküyor resimlerim...
sadece pastacılık alanında değil bu işi yapmaya gönül vermişseniz birde fotoğrafçılık üzerinede eğitim şart gibi,(tabi sürekli yanınızda bir fotoğrafçı bulundurmakta bir seçenek :)
 en kısa zamanda bu alandaki eksiğimide tamamlayıp ürünlerimi oldukları kadar güzel göstermeyi başaracağım :) tabi bu sorun her resimde olmuyor bunun bi tekniği ışığı çekim açısı vardır ben onu ayarlayamadığım için tesadüfen denk geldiğinde çekmiş oluyorum güzel resimleri:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder