ORTANCALI DÜĞÜN PASTASI

ANTALYA DAN BENİ ARAYIP ALAÇATI DA YAPACAKLARI DÜĞÜNLERİ İÇİN PASTA İSTEYEN GÜLDEN HANIMIN SICAKLIĞI UZAKLARDAN KALBİME ULAŞMIŞTI...
GELİN TACINDA VE MEKANDAKİ SÜSLEMELERDE OLAN ORTANCALARI PASTASINDA DA GÖRMEK İSTEDİ... BİZE DE ZEVKLE YAPMAK DÜŞTÜ, 
teslimat alaçatıya olduğu için hem iş hem tatil amacıyla 2 günlük alaçatı seyahati gerçekleştirdik, teslimat için CLUB ALİ BABA, ya gittim ama çıkamadım:)
bunca yıldır düğün pastaları yapan biri olarak bu kadar sıcak bu kadar keyifli bir ortam görmedim.
gelin ile damadın pozitif enerjisi tüm konuklara ve mekana geçmişti,
öyle eğlenceli öyle keyifli bir düğündü ki kelimeler yetmez anlatmaya:)
düğün bitip konuklar dağılana kadar mekanı terkedemedim, onları izlemekten kendimi alamadım..
ALLAH mutluluklarını daim etsin inşallah
Tanrım nazarlardan sakınsın...
başarabilirsem bi ara videolarınıda yükleyeceğim:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder