TUĞBA hanım için 3D kurabiyeler

Güzel haftalar dilerim herkeze....
şimdi yayınlanacak olan kurabiyeleri DÜĞÜN, NİŞAN yada NİKAH kurabiyesi olduğunu sanabilirsiniz ama değil...
TUĞBA hanım kızı İLDA için 1 yaş kurabiyesi olarak düşündü ve bizde yaptık
anne kokoş olunca kızınada 1 yaşı için böyle kokoş kurabiyeler istemesi normal :)
çok keyifle çalıştım TUĞBA hanım ve misafirleride çok beğendiklerini dile getirdi... benim için aslolan memnuniyet te gerçekleştiğine göre resimleri yayına verme zamanı gelmiştir...
 ben yaptığım ürünlerin müşteriye ulaşıp tadına bakılması görsel ve tat lezzetinin onaylanıp bana görüşlerinin bildirilmesini beklemeden resim yayını yapmıyorum... ÖNCE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ sonra yayın :)
iyi seyirler... NİŞAN NİKAH VE DÜĞÜN için ideal 3D kurabiyelerimizle











1 yorum: