YELDA HANIM için FB'li KURABİYELER

Bugün pazar.... çok yoğun çalışma temposu ve uykusuzlukla beraber direnci tamamen düşen bünyem çöktü ve ağır griple baş başayım 14 şubat itibariyle....
14 şubat günün sonuna kadar tam gaz çalışma ile herkesi memnun etmeye çalıştım umarımda başarılı olmuşumdur, çoğunluğu şehir dışı olmak üzere sevgililer gününe son 3 gün kala günde 10 kargo çıkışı yapmak suretiyle uykusuz günler geçirdim, son gün 14 şubatta ise şehir içi teslimlerle geçti,
o anlarda isyan etsemde teslim ile beraber huzur benimdi:) memnuniyet tartışmasız en güzel mükafatı bu işin... ne yorgunluk kalıyor ne uykusuzluk....
işimi bu yüzden çok seviyorum sanırım, hem yaptıklarımla ben memnunum hem ulaştığı noktadaki sizler,
14 şubat gün sonuna kadar şehir içi teslimatlarımıda yaptıktan sonra son kuaförümün pastasını teslim edip kendimi onun ellerine bıraktım... tepeden tırnağa bir bakımla artık bende SEVGİLİLER GÜNÜ'nü kutlamaya hazırdım... canım KOCAM ile başbaşa şahane bir gece tüm haftanın yorgunluğunu aldı götürdü.....
15 şubat sabahı uyandığımda bademciklerim nefes almamı engelleyecek şekilde şişmiş ve tüm bedenim gribe yenilmişti :(
bugün 3.gün daha iyi sayılırım ama ilk 2 gün çok fena geçti, sağolsun ki eşimin bakımı ile hızla atlattım..
herşeyin başı SAĞLIK insan ne yediğinden ne içtiğinden zevk alabiliyor, SAĞLIĞINIZ yerinde değilse gerçekten herşey önem ve değerini yitirmekte,
HERKEZE SAĞLIKLI GÜNLER DİLERİM... KENDİNİZE DİKKAT EDİN....

SEVGİLİLER GÜNÜ ürünlerim çok fazla bunları zamanla ara ara yayınlayacağım, birçoğunun fotoğrafını çekme şansım dahi olamadığı için ürünlerini yayında göremeyenlerden şimdiden ÖZÜR DİLERİM....
YELDA hanımın doğum günü de SEVGİLİLER GÜNÜ dönemine denk geldi, arkadaşları onun için pasta yaptırdı, ev halini yansıtan esprili bir pasta oldu:) ve doğum günü kurabiyeleri fanatik FENERBAHÇELİ YELDA hanım için konseptide FB'Lİ tasarladık...
PASTANIN ARDINDAN ŞİMDİDE KURABİYELERİMİZ YAYINDA  ....
İYİ SEYİRLER







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder