YENİ YIL FİYONK PASTA

Herkese Merhaba :)

YENİ yıl geldi çattı... bayram, sevgililer günü, doğum günleri bir yana YILBAŞI bir yana benim için...

en sevdiğimdir herzaman... küçüklüğümde YILBAŞI  bizim için kızarmş tavuk, portakal, Nesrin TOPKAPI, trt de ORHAN GENCEBAY... vee lüks sayılan MUZ yeme şansıydı :)
ve bu imkansızlıklar içinde YILBAŞI ertesi sabahları yayınanan yabancı yeni yıl aile filimleriydi YILBAŞINDAN  daha çok beni heyecanlandıran... çünkü olmak istediğim yer o filmlerdeki evdi hep....benim hayallerimi süsleyen

tüm AİLE büyüklerinin bir araya gelip kocaman ağaç süslemesi, çocukların sabahı bekleyip hediyelerini açması, sıcak çikolata... kırmızı yeşil ekoseli battaniye.. sıcak ev.... lapa lapa kar .... kocamaaaan mutfaklar....

küçüklüğümün bu hayalleri şimdi yaşamayı sevdiğim en güzel şeyler... hiç vazgçmedim YENİ YIL aşkından,

güzel bir ailem... sıcak bir yuvam var.... hayallerimin yeni yılları benim... tek bir kusurla  İZMİR de yaşamanın verdiği LAPA LAPA kar eksikliği :))))

HERKEZ İÇİN ŞAHANE BİR 2013 DİLERİM
TÜM GÜZELLİKLERİYLE  GELSİN... HUZUR, MUTLULUK, SAĞLIK, ŞANS HEPSİ YENİ YILLA BERABER KAPILARNIZI ÇALSIN...

YENİ YIL KURABİYE VE PASTALARININ BUGÜNDEN İTİBAREN YAYININA BAŞLIYORUM... HERGÜN PARTİ PARTİ HAZIRIKLARI SİZLERLEPALAŞACAĞIM

HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder